Aangekomen in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bow Weijde - WaarBenJij.nu Aangekomen in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bow Weijde - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Bangkok

Door: Bow van der weijde

Blijf op de hoogte en volg Bow

03 November 2012 | Thailand, Bangkok

Zoals beloofd eerst een stukje voor Bert:
half 3 weg uit seroos 6 uur savonds volgende dag in Bangkok. Lekker gegeten en biertje gedronken. Uit geweest allemaal leuk!!

Nu voor de mensen die wel zin hebben om iets te lezen :P

31ste zijn we met zijn 4en (pap, mams en tess) rond half 3 Seroos uitgereden. Eerst nog even afscheid nemen bij oma en dan kon de reis beginnen. We kwamen rond half 6 bij Dusseldorf airport aan en voordat we geparkeerd waren en alles was het al weer 6 uur, dus kon ik gelijk inchecken even wat gegeten en dan kon de vlucht beginnen. 5 over 9 stegen we op richting Abu Dhabi dit was met Air Berlin (redelijk kut vliegtuig), maar ik zat naast leuke mensen dus dat maakt een hoop goed. In Abu Dhabi aangekomen moest ik 2 uur wachten op mijn volgende vlucht richting Bangkok. Daar leerde ik Philip kennen 28 jarige duitser die al vaker in Thailand was geweest aardig handig, want die wist precies hoe je het beste van het vliegveld naar de stad kon komen. De eerste stap naar buiten is een aardige klap in je gezicht aardig benauwt, maar ben er nu al aangewend. Met zijn 2en zijn we met een taxi naar Khao San Road gereden. De rit was zeker nog wel 45km denk ik. Voor 3 kwartier rijden moesten we dan ook wel 400 bath betalen (ongeveer 5 euro per persoon) in Nederland kan je er net de benzine van betalen. Eenmaal aangekomen bij het hotel. Heb ik eerst mijn spullen gedropt en zijn we wat gaan eten. Het eten is erg lekker en vind het wel meevallen met hoe pittig het is.

Volgende dag gingen we eerst ff wakker worden bij het zwembad vervolgens zijn we naar een enorm winkelcentrum geweest van 7 verdiepingen met moeilijk veel kleine winkeltjes, maar als je 10 minuten aan het rond lopen bent zie je dat ze ongeveer allemaal het zelfde verkopen. Phillip wou graag een massage, dus ik dacht nou dat kan vast geen kwaad. Een massage van een uur en het beste was toen het uur over was :P. Wou bijna gaan vragen of ze me nou aan het masseren was of dat ze probeerde me poot te breken. ''Your not really flexible'' Yes i know!

Die avond zijn we uitgegaan in Khao San road. Eerst even wat gedronken bij een restaurantje waar we nog meer backpackers tegen kwamen. Op ten duur zaten we met zijn 6en wat te drinken. Een Thaise, een Franse, een Duitser, een Deen, een engelse en ik dan. 6 nationaliteiten aan 1 tafel, was erg leuk!! Vervolgens nog naar een club geweest tot 2 uur en toen maar is mijn bedje opgezocht.

Dit was het wel zo'n beetje.

Zal is kijken of ik nog wat foto's kan uploaden binnekort.

De groeten!

  • 03 November 2012 - 15:54

    Mam, Oma En Tess:

    Lieve Bow,

    Wat een mooi verhaal! We hebben erg gelachen om je massage avontuur en je flexibele lijf! Zou je het nog een keer laten doen? hahahah!!
    We hopen regelmatig je avonturen zo te kunnen volgen! (Je schrijft leuk!)

    Liefs en XX van Ons!

  • 03 November 2012 - 17:15

    Plien:

    Hi Kanjer,

    Met soepele spieren, kan je reis nu beginnen :)
    Iedere dag is weer een nieuwe verrassing
    Leuk om te lezen nog leuker om zelf te beleven?
    Dus genieten maar!!

    X Plien

  • 03 November 2012 - 21:33

    Karin:

    Hey Bow,

    heb van jouw ouders doorgekregen dat je een maand of 4 in Azie gaat touren....het is een prachtig land, dus daar krijg je vast geen spijt van:) de start is gemaakt...al dan niet met een prettig zittend lijf nu haha....maar ik kan maar 1 advies meegeven.....Enjoy it over there!!! groetjes Karin

  • 04 November 2012 - 14:06

    Jan Riemens:

    Ha die Bow,

    Leuk verslagje van je eerste dag. Ik kreeg deze site van onze Nicky; ze gaat vrijdag weg.
    Heel veel plezier!

    Jan

  • 04 November 2012 - 15:29

    Pascal Corbijn:

    Yooo Shampooo!!

    Leuk verhaaltje man. Fijn dat je al een aanta "vrienden" heb kunnen maken. Wel zo fijn natuurlijk ;) Leuk om zo een beetje bij te houden wat je allemaal beleefd. En dat van die massage, ja je bent natuurlijk ook zo'n beer :p Haha, ik wens je nog veel plezier en doe geen dingen die ik ook niet zou doen hé :p

    Mazzzelll,
    Pascal

  • 04 November 2012 - 15:58

    Mart En Louws:

    Leuk

  • 04 November 2012 - 20:30

    Rob En Carla Manders:

    Hoi Bow,
    Super leuk stukje. Duidelijk heb je het echt heel leuk.
    We zijn heel blij dat je Cindy morgenochtend gaat ophalen op de luchthaven.
    Heel bijzonder dat jullie zover vliegen om je familie te zien hihi
    Gaan jullie maar lekker genieten en laat ons af en toe ook meegenieten!
    Groetjes,
    Rob & Carla xx

  • 06 November 2012 - 23:53

    Bert:

    Geweldig Bow!

  • 11 November 2012 - 17:08

    Henk En Jackeline:

    Ha die Bow, we blijven je volgen heel veel plezier en denk aan jezelf
    Groetjes Henk en Jackeline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bow

4 maanden Azie

Actief sinds 09 Okt. 2012
Verslag gelezen: 613
Totaal aantal bezoekers 8393

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 04 Maart 2013

4 maanden Azië

Landen bezocht: